Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ED

Já to, myslím, vydržím, a myslím, že i rád. Žena mne vyděsila: Z. prý nedá B. důvěru - jen když bude mít oněch 101 jistých. A já jí říkám - ne když, ale až, takže potvrzuji, že tomu rozumím tak jako Vy - je to pěkná pí......, ale pěkná. Jsem tomu, celkem rád, i když raději bych byl, aby už tu vládu schválili teď - a mohla "makat". Ale to ke škodě hned tak nebude. Ale snad se postupně najdou nějací měkčí borci z různých partají a bude "vymalováno", ne? Uvidíme...............

0 1
možnosti
ZD

Jo jo starej chytrej jezevec.... Chytrý starý čert není chytrý, že je čert. Je chytrý, že je starý!

0 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 26,59
  • Průměrná čtenost 2707x
Zajímá mne ledacos - a o tom nejzajímavějším,co se mne skutečně vnitřně dotklo, bych chtěl psát něco zajímavého.

Seznam rubrik