Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Textový přepis pořadu s p. Höschlem na stejné téma je zde: http://www.rozhlas.cz/dvojka/jaktovidi/_zprava/1785067

0 0
možnosti

Naprosto nesouhlasim. Kolik lidi se rozhoduje Komplexne tak jak to uvadite. Kolik lidi zkouma charakter a zdravotni stav atd. Je to naproste minimum. Drtiva vetsina volicu ma jasno. Ten clovek mluvi mym jazykem tomu rozumim nebo tomu proste nerozumim. Je to velmi emocionalni a zbytek komplexniho hodnoceni si kazdy prizpusobi obrazu svemu. Proro jsou oba tabory volicu tak v protipolu. Kdyby bylo rozhodovani tak komplexni a rozumove jak pisete tak nevyvola rozhodne tolik bourlivych reakci.

0 0
možnosti

Poslouchal jsem včera v rádiu pořad Jak to vidí s Cyrilem Höschlem na stejné téma (rozdělená společnost):

http://prehravac.rozhlas.cz/audio/3978226

Poslal jsem mu na mail svůj blog na stejné téma jako podnět.

Za 20 minut přišla odpověď, které si vážím:

From: Hoschl Cyril [mailto:Cyril.Hoschl@nudz.cz]

Sent: Tuesday, February 06, 2018 11:11 AM

To: Zamboch Jiri

Subject: RE: ad dnešní pořad Jak to vidí

Díky. Hodně pravda. Poněkud méně výrazně jsem se pokoušel říci totéž. Zdravím CH

0 0
možnosti

Psi štěkají, ale karavana jde dál. Zeman dostal 51% prostě proto, že to co říkal chtělo slyšet 51% voličů. Toť vsjo.

1 0
možnosti

Je to dobré, nerabuje se a nehoří auta. To když v USA lid zvolil Trumpa, to bylo jiné čóro.

1 0
možnosti
Foto

Byl jsem sám účastníkem pelotonu prvního kola prezidentské volby. Souhlasím s autorem článku i s jedním z diskutérů, že volby rozhodli novináři - média. V prvním kole se soustředilo jejich pozitivní komentování na prof. Drahoše, při čemž ostatní z pelotonu osmi byli upozaďováni. Zároveň média pálila (zatím ne tak silně na prezidenta Zemana). Ve druhém kole se soustředil útok na M. Zemana, ale zároveň po absenci J.Drahoše se začaly objevovat články, že J. Drahoš dělá chyby a jestli přece jenom se neměl Systém zaměřit na někoho jiného, ten někdo jiný byl naznačován jako P. Fischer. Po debatě na Primě už bylo jasné, že to prof. Drahoš asi nedá, tak se soustředil útok na prezidenta. Ale český národ je na takovéto mediální praktiky už vycvičen z minulého režimu a novinářům a zvláště různým komentátorům nevěří. Takže mnoho i inteligentních lidí volilo proti mediálnímu systému. Nemohu se zbavit dojmu, který jsem měl hned od prvopočátku. Jediným kandidátem, který mohl M.Zemana porazit byl mladý (ač nezkušený ale autentický) Marek Hilšer. systém, opět, jako vždy zaspal. To tvrdím, i když se politicky s M. Hilšerem absolutně neshodnu, ale jsem ostřílený PR kozák a nemohu uvěřit tomu, že si takové jasné věci nikdo z "elity" nevšiml. To je jako bych si já v osmdesátých letech nevšiml, že ta mladá zcela neznámá Hana Zaňáková je skvělá budoucí Lucie Bílá.

5 3
možnosti
Foto

Já si zase myslím, že přijatelný pro největší počet voličů mohl být třeba pan Hynek.

Pan Hilšer by byl přijatelný zase jen pro "sluníčkáře", kdežto "nekavárníkům" by asi vadil jeho aktivismus (jeho polonahé extempore).

Takže nekavárníci by volili Hynka srdcem, ostatní proto, že není Zeman a Zemanovi by zbyli jen skalní voliči.

0 0
možnosti

Naprosto presne - kazdy ma k volbe vlastni duvody a proto, ze zvolil kokretniho kanditata neni lepsi ani horsi (to bychom mozna mohli rici, kdybychom ty duvody znali a i tak by slo o nase subjektivni hodnoceni)

1 0
možnosti
Foto

Ano, sdílím pocit autora o podstatě prezidentských voleb. Obdobně to dopadlo již v parlamentních volbách. Prostě narůstá u nás počet voličů, kteří nějakým způsobem kritizují politiku vedoucích zemí EU. Pan Drahoš se nakonec plně shodoval s postoji prezidenta Zemana v otázkách migrace, bezpečnosti ČR ale mnoho lidí mu tento postoj nevěřilo. Mám čím dál silnější pocit, že prezidentu Zemanovi těch rozhodujících 152 tisíc hlasů nabídli sami novináři tím, jak lidem podsouvali svůj jedině správný úhel pohledu na řešení problémů Evropy, a ty kdo to nerespektovali šmahem označovali za nevzdělance a politicky nahnědlé venkovské burany. A po volbách se stejnou písničkou pokračují ! Tímto postupem jen posilují své oponenty.

3 0
možnosti
Foto

A nejen to, myslím, že neustálou "kobercovou palbou" novinářů (a zejména typu A. Mitrofanova apod.) a dalšími odpůrci Miloše z Zemana, kteří proti němu používali i těch nejpodlejších zbraní poukazováním na jeho zdravotní nezpůsobilost, dosáhli pravého opaku. U části voličů, zejména u té ženské, to vyvolávalo pocity nespravedlnosti a soucitu, a i to je vedlo k volbě M.Z. Divím se všem těm politikům, politologům, volební prognostikům a tzv. "kavárně", že jim to nedošlo... Já jsem raději volila M. Z., toho znám, ten mě nepřekvapí. Vsadila jsem na jistotu... Nerada totiž "kupuji zajíce v pytli"... Pan Hilšer mohl být nadějí do budoucna, I když je zatím také nepopsaná kniha. Má ale možnost se do příštích voleb vyprofilovat. ;-)R^

0 0
možnosti

Za mě karma za naprosto přesně popsanou situaci, pane Žambochu. Mám dojem, že kdyby vyhrál pan Drahoš, tak by se nekonal ani zlomek těchto průzkumů. A proč? Protože by vyhrál ten správný kandidát ;-)

7 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 26,59
  • Průměrná čtenost 2707x
Zajímá mne ledacos - a o tom nejzajímavějším,co se mne skutečně vnitřně dotklo, bych chtěl psát něco zajímavého.

Seznam rubrik