Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J19a48n 61R32á21ž

11. 11. 2018 14:59

Jest pravdou, že když se oprostíme od poněkud nesympatického projevu Dr. Cajthamlové a zaměříme se jen na obsah, není proč se něčemu smát. Spíše její slova vyvolávají potřebu se zamyslet nad neblahými následky dnešního kultu štíhlosti, v němž se pojem "štíhlý" zaměňuje za pojem "hubený"

0 0
možnosti
MB

Doted jsem Dr. neznal a tudiz nemohu posoudit jeji drivejsi vystupovani v TV ... pusobi afektovane a jeji projev take sympatie nevzbuzuje. Kdyz ale odhlednete od formy, obsahove mela v podstate ve vsem pravdu ... napr. zmineny fruktozovy sirup (high fructose corn syrup) je mimoradne svinstvo a divil byste se, v cem vsem ho najdete

0 0
možnosti
PB

P87e22t29r 30B78u16r39i45a94n

31. 10. 2018 0:54

Neválel jsem se smíchy. Dokonce jsem vyslechl debatu různých lékařů na ČT2 a tam mluvili podobně.

0 0
možnosti
MS

Pravda je, že by jste se při tom válení smíchy neměl válet ve splaškách ze kterých píšete blogy. Co přesně vás pobavilo? Že mají tlustí lidi skutečné reálné deprese? Gratuluji! Po přečtení vašeho článku se jim určitě psychicky uleví. Všichni totiž paušálně "nežerou" bůček, jak si omezeně představujete.

Měl by jste svůj mindrák dít více na odiv ať si více užijete svých pět minut slávy.Rv

1 2
možnosti
EN

mě se to nezdálo nijak komické ani šokující, myslím si, že má pani doktorka pravdu a jestli jste se tomu smál, tak je chyba na Vašem přijímači..

1 1
možnosti
VF

Nevydržela jsem sledovat do konce.

0 0
možnosti
EN

a proč jste nevydržela do konce? doktorka měla skoro ve všem pravdu, pravda ale také je, že je velmi nesympatická...

1 0
možnosti
MS

Mne na tom rozhovoru pouze fascinuje fakt, že doktorka Cajthamlová v rozhovoru neustále mluví o šikanování pacientů a přitom ty její TV pořady, kdy chudákům tlusťochům vyhazovala půlku lednice a peskovala je za jejich životosprávu jako malé děti, nebylo nic jiného, než šikanování před diváckou veřejností.

7 0
možnosti
ND

;-DCelé jsem to poctivě vyslechla, můžu mít nějaké výhrady, ale válet se smíchy nemám proč. Ani nic šokujícího na rozhovoru nevidím. Děkuji za odkaz, již dlouhou dobu si myslím, že naše chemií protkané potraviny můžou za náš zdravotní stav, tzn. Nárůst alergií, ztráta imunity, obezita, nárůst onemocnění diabetes...

6 0
možnosti
Foto

Bacha, ať se při tom válení smíchy moc neušpiníte.

0 0
možnosti
PK

Bohužel mi má technika tento rozhovor neposkytla, nicméně musím přiznat, že tuto pani již dlouho neberu vážně a i bez jejich rad žiju dobře;-D, škoda mohl jsem se pobavit , ted už mi zbývá jen počkat na nějaký výkon pana Ovčáčka...;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 26,59
  • Průměrná čtenost 2707x
Zajímá mne ledacos - a o tom nejzajímavějším,co se mne skutečně vnitřně dotklo, bych chtěl psát něco zajímavého.

Seznam rubrik